يکشنبه ۴ آذر
قرن ها سکوت شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۲۰ شماره ثبت ۸۱۸۱۲
بازدید : ۵۶۲ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
چشمـک زدند نیمه شب در مــن ستاره ها
یعنی کـه بی دلیل نیست این استخاره ها
.
از بس که فـال می گرفتم...او سـؤال کرد!
خسته نمـی شــوی چرا از این دوباره ها؟
.
گـاهـی به سر هـوای رفتن می زنـد ولی
گـم می شـــوم فراسـوی نقـشِ نگاره ها
.
مـن در کنارِ چشم هـایـش غرق می شوم...
حسرت نمی خورم به آن کشتی سواره ها
.
تـا قرن ها سکوت که راهـی نمانده است!
مــدفون مـی شــوم شـبـی در استعاره ها...
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانو مرادی عزیز زنده باشید | |
|
سپاسگزارم جناب بنایی گرانقدر | |
|
سلام و عرض ادب جناب میناآباد عزیز سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم بانو خوشرو عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب کریمیان گرامی موفق و مؤید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.