جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
آخرین اشعار ناب محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
|
نمی دانم چہ چیزی مُــرد؟گمانم زندگانی بود
تمامِ حسِ من رفتہ ،فقط یک نیمه جانی بود
پریشان حال و احوالم ، به ظاهر زنده می مانم
نه بیدار و نه خاموشم ،وجودم سنگ و کانی بود
نوشتـم قصــہ ےِ عمــرم،دمـادم همـدمِ دردم
سهیــل و بخت و اقبـالم،گمـانم روضـہ خوانی بود
شدم شرمنده ےِ رویت،عجب می سوزد این جانم
درونم شعلہ اے سوزان، براےِ این جوانی بود
رفیــقِ رنـــجِ دورانـم ، برایت قصـہ می خوانم
کہ جـان کَنـدن در این دوران ،بنـامِ زندگانی بود
محمد جانی نژاد ۹۸/۱۱/۲۳
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود دو چندان تشکر از معیت و سروده زیبا | |
|
عرض سلام سپاسمندم بانوی گرامی زیبا به چشم امد ،تشکر از حضور 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام درود دو چندان سپاس از همراهی و معیت 🌹🌹
شهریارا شهر من در کویِ توست | |
|
سلام و عرض درود سپاس از معیت 🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب احترام زیباتر حضور شما | |
|
سلام و عرض ادب سپاس و تشکر قلمتان تواناو مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.