جمعه ۲ آذر
\تن\های تنها شعری از محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۸۱۲۴۰
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
آخرین اشعار ناب محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
|
در روزگاری که چون شمع
"قو"ها غریباند و غمگین
با "مرغِ حق"ها دعا کن
شاید بگویند: آمین
.
با وضع دنیای امروز
آزاد و دین دار بودن
ممکن اگر نیست ای کاش
آزاده باشیم و بی دین
.
در طول تاریخ، یک مشت
دیوانه هر روز جنگی
آغاز کردند و مردم
بازیچه های سلاطین
.
امشب دوباره سرِ تخت
تنهای تنهای تنها
باید بخوابند تا صبح
نفرین به این خواب، نفرین
.
حالا که باران پاییز
این غصه را تازه کرده
کمتر بگو با دل سنگ
از قصهی تلخِ شیرین...
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از لطف شما جناب انصاری 🌹🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وطبع شاعران و زیبای
شما ادیب بزرگوار