جمعه ۲ آذر
و تو اینجایی... شعری از محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۱۱۸۶۷۹
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
آخرین اشعار ناب محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
|
گفته بودم تو که باشی غمِ تنهایی چیست؟
میروی تا که بفهمم شب و شیدایی چیست
.
خواستی ناز کنی... رفتی و عمرم طی شد
حکمتِ صبر ، زمانی که تو اینجایی چیست؟
.
من به دنبال تو هستم تو به دنبال کسی
غیرِ حال دل من معنی رسوایی چیست؟
.
شهر لبریز هراس است ، صدایم کن تا
شاید امشب بتوان گفت که لالایی چیست
.
من اگر دل به امید تو نبندم چه کنم؟
چارهام ، گر تو به من لطف نفرمایی چیست؟
.
وسطِ خواب ، تورا دیدم و دلبسته شدم
فکر کن حال دلم ، چشم که بگشایی چیست!!!!
.
``ای که یک گوشهٔ چشمت غم عالم ببرد``
سهم چشمان من از اینهمه زیبایی چیست؟
............
تو که رفتی همه گفتند دعایت بکنیم
آن دعایی که بخوانیم ، تو میآیی چیست؟
............
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانوی واژه ها🌹 متشکرم از نگاه پر مهرتون | |
|
سلام جناب محمدی ممنونم از توجهتون 🌹 | |
|
سلام و سپاس ممنونم از محبتتون🌹 | |
|
آمین... درود بر شما شاعر گرامی متشکرم از توجهتون 🌹 | |
|
سلام بر شما شاعر بزرگوار سپاسگزارم 🌹 | |
|
سلام! سپاسگزارم از لطفتون 🌹 | |
|
درود بر شما جناب امیری ممنونم از توجهتون🌹 | |
|
سپاسگزارم جناب فتحی بزرگوار🌹 | |
|
سلام بر شما شاعر بزرگوار متشکرم 🌹 | |
|
بسیار لطف دارید شاعر عزیز🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب جعفرزاده شاعر شعرهای زیبا
بسیارزیباودلنشین بود