. با بهترین درودهایم .
. حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی
. دام تزویر نکن چون دگران قران را
. (( دلش تسلیم شیطان رجیم و
. زبانش غرق قران مجید است ))
. هر بار با خوانش سروده ای از استاد بزرگوارم . بر بال
. اندیشه سوار و به کاخ عنصری میروم !! و کنیزکان بی
. شمار !! مدح سلطان می گفت و بزرگان درباری و کیسه های
. اشرفی !!! و حکیم توس با مال پدر که دیگر کفگیرش به
. ته دیگ خورده بود . از ایران و برای ایرانیان آنچنان
. میسرود که از باد و باران نیابد گزند . اینک هزار سال می
. گذرد و تندیس های زیبایی از اَبر مرد توس و جهان در
. میادین اکثر کشورها با افتخار و اقتدار نشسته است .
. و من مکتب رفته از عنصری هیچ میدانم !!!!! شاعر
. مردمی بودن ، دردها را فریاد کردن و زبان زمان خود
. بودن و از مردم نوشتن . شهامت می خواهد . و اصالتی
. که تا خورشید می دمد شاعر زنده و جاوید می ماند
. استاد گرامی فراموش نشدنی هستید
موثر و زیبا بود
دستمریزاد