يکشنبه ۲۷ آبان
لیلای تنها شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۸۰۵۴۰
بازدید : ۵۱۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
#لیلای تنها
ندیدی در نگاهَم موجهایی از تمنّا را !
پریشان کرده ای با رفتَنت شبهای دریا را !
نگاهِ آسمانِ من، ندارد شوقِ بیداری
نمی خواهد ببیند بعدِ تو سیمای دنیا را !
میانِ بازیِ عشقَت دلم پیروزِ میدان بود
ولی با تاسِ نامردی کشاندی پای حاشا را !
ندیدی عشقِ ما از دُرِّ دریاها گران تر بود ؟
چرا با سنگِ خودخواهی شکستی قیمتِ ما را ؟
تو که مجنونِ من بودی، چرا بی لیلی ات رفتی؟
بیا و رونمایی کن جوابِ این معمّا را !
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان گرامی،سپاس از نگاه زیباتون🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.