سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    خواب بی تعبیر

    شعری از

    علی میرزایی

    از دفتر یاس سفید نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۸۰۵۲۹
      بازدید : ۳۹۳   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی میرزایی

    خواب بی تعبیر
    نهادم پا به هر جمعی ندیدم مهربانی را
    ز یک رنگی تهی دیدم سراسر زندگانی را
    جوانی رفت با افسرده حالی و پریشانی
    نبوییدم گلی از باغ پرشور جوانی را
    جوانی را ندانستم چه بود آن قدر می دانم
    که این دوران گذشت اما ندیدم شادمانی را
    به رویم بود در ها بسته هر جایی که رو کردم
    و در دل داشتم کوهی ز غم های نهانی را
    دبستان و دبیرستان چه جانی بر لبم آورد
    گرفتم تا که از دولت جواز لقمه نانی را
    مرا ژن های خوب من فرستادند دانشگاه
    شدم من رتبه ی اول ندیدم کامرانی را
    چه امید و چه شوقی داشتم در این دو روز عمر
    مرا شد خواب بی تعبیر، امید از عمر فانی را
    "رها"چون تار و پود هستی ات بر باد رفت آن گاه
    چه حاصل تا دهندت وعده های آن چنانی را
    علی میرزائی"رها"  
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳
    بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک خندانک
    علی میرزایی
    علی میرزایی
    چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۳۴
    سپاسگزارم از محبت شما خندانک
    ارسال پاسخ
    ابراهیم آروین
    سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۵۳
    سلام‌ودرودبرشاعربزرگوار
    گذشت‌عمرزیبا‌بیان‌شد
    دستمریزاد خندانک خندانک
    علی میرزایی
    علی میرزایی
    چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۳۴
    سپاسگزارم از محبت شما خندانک
    ارسال پاسخ
    سید احسان موسوی ( سام )
    چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶
    خندانک
    علی میرزایی
    علی میرزایی
    چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۳۵
    سپاسگزارم از محبت شما خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0