شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
سوختم
چون با تو زندگی را دوختم ، نا مهربانی را آموختم
|
نقدها و نظرات
|
با سلام بزرگوار خیلی لطف دارید حضورتان مستدام | |
|
باسلام سپاس ازحضورسبزتان | |
|
سلام درود برشما حضورتان همیشه سبز
| |
|
سلام درود برشما استاد بزرگوار | |
|
با سلام ممنونم ازاین همه لطف حضورتان مستدام باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود