سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      نام من مرجانست

      شعری از

      مرجان آزرم نوایی

      از دفتر شاعرانه های مرجان نوع شعر بحر طویل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷ شماره ثبت ۸۰۲۳۷
        بازدید : ۵۱۵   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرجان آزرم نوایی
      آخرین اشعار ناب مرجان آزرم نوایی

      نام من مرجانست
      دختر ایرانم
      زاده کوه بلند البرز
      و نوای لار مر سامانست
      زنم از جنس بلور
      متولد به دی و فصل سپید
      و دلم دریاییست 
      چون خزر آبی و بی پایانست
      درد دلها به شقایق گفتم
      همه اسرارم را
      گل عاشق داند
      و همین راز و نیاز
      بهر درد دل من درمانست
      مادر آموخت مرا
      راز عاشق بودن
      اینکه دنیا همه جا رنگینست
      و همانا این عشق
      هدف برتر هر آیینست
      دل من عاشق بخشندگی بارانست
      نام من مرجانست
      مرجان آزرم نوایی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲
      به شعر ناب خوش آمدید
      شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۵۳
      نهادی پابر این دنیای جاوید
      به پیش مقدمت ویاس رویید
      برای روزمیلادت دعایی
      بخواهم من زدرگاه خدایی
      تنش سالم لبش خندان بماند
      تمام دوستان قدرش بدانند
      تولدت مبارک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      اکرم بهرامچی
      شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
      سلام
      خیلی لطیف سرودی احسنت خندانک خندانک خندانک
      محمد شمس باروق
      يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۰۷:۴۱
      سلام استاد
      مرجان نام خوبی است
      شعر حد عالی و قابل احترام است
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0