پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
كوله بارى بر پشت
كوله بارى از رنج
گل سرخى در دست
كل من پژمرده است
دوش خوابش برده
وه چه كابوس بدى خواهد شد
كه تو در فرداها
از پس ابر سياه وتيره
اين زندگى باز نگردى هر گز
وسحر بى رخ نور تو
صبح صادق گردد
كوله بارم پر درد
دلم از شور و شر
دلواپسى از رفتن تو
خسته شود !
گل من بشكسته
ساقه اش خرد تر از فكر من است
ريشه اش در دل خاكى
كه از ان دور شدم
جامانده ومن هم شده
حيران در پى تو
پس هر ابر سياه
سركى ميكشم
پشت هر كوه بلند
نيم نگاهى دارم وبدنبال تو
كوله بارم پر از
خاطره هاى وقتى است
كه تو بودى ومن تنهايى
ويك شاخه گل سرخ !
بهرام معينى ( داريان )
|
|
نقدها و نظرات
|
با تشكر وسپاس از نگاه زيبا وقشنگ تان كه هميشه باعث دلگرمى است وبا پوزش از برخى نگارش تايپ شده شاعر بزرگوار🌹🌹🌺🌺 | |
|
ممنون از نگرش زيباي تان وپوزش از تكرار حروف در متن تايپ شده أديب بزرگوار 🌺🌺🌹🌹 | |
|
سپاس از نگاه زیبایتان حتما این کار انجام خواهد شد شاعر فرزانه 🌺🌺🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.