يکشنبه ۴ آذر
شادباش شعری از مصطفی رضائی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۷۹۹۱۹
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب مصطفی رضائی
|
به حیرتم که زمستان شدست یا که بهار
زمین جوان و زمان شاد و شاخه ها پر بار
نسیم صبح پر از عطر عشق و بوی وصال
دو چشم مانده به راهی ز جانب دلدار
خدا خدا ی من امروز روز جشن و سرور
به شادی اش بزنم کف شوم چه شکر گزار
بگویمت که چنین حال از کجا آمد؟
ز زاد روز یکی یار خوب و خوش کردا
________________________________
به روز اول دی، گاه زادن خورشید
زمان شادی و سور و زمان عشق و نوید
یکی پسر قدم آورد در جهان حضور
به کام دوست شکر ریز و در دلش امید
خدای ما که وجودش لبالب لطف است
عطا نمود عزیزی به ما و جان بدمید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مقدمش مبارک