جمعه ۲ آذر
عصر طلائی شعری از مصطفی رضائی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۹۷۱۰۰
بازدید : ۲۶۹ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مصطفی رضائی
|
هر دم ازین باغ بری میرسد
خر برود، کره خری میرسد
گشته زمان کوپنیزم و کنون
صف بنشین تا که بگیری دو نون
مرغ وَ فرزند نکو روی او
با کره و لپه و قدری لبو
نیست چو دوران ستم شاهیان
کز سر اسراف فراوان میان
دوره چو دوران طلایی رسید
رنگ ز رخساره ی مردم پرید
آنکه نشستست به بام وطن
فکر همه چیز و نه فکرش به من
دغدغه اش نیست به دنیای ما
فکر که دوزخ نشود جای ما
نان و برنج و کره و لوبیا
بیضه ی مرغان زمین و هوا
پول و دلار و زر و نفت، آب و خاک
جیفه بود، فکر بکن پاک پاک
فقر بود فخر و همی اعتیاد
لایق مومن نبود جانِ شاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، صاحب عصر و زمان، بقیةا... اعظم، حضرت حجة بن حسن (عج) را بر حضرتعالی و تمامی شیعیان جهان تبریک عرض مینماییم