سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      یلدا

      شعری از

      رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      از دفتر نغمه های ساقی نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۸ شماره ثبت ۷۹۸۱۵
        بازدید : ۴۴۴   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      شب یلدا
      شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
      ........................................
      در شب یلدا دعای شیعیان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      بر زبان و بر دل آ زادگان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      عاشقانت جمع می گویند عنان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      کن تو هجران فراقت را عیان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      کن دعا بهر ظهورت مهر بان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      چون زمستان میشود دیگر نهان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      با ظهورت شاد کن پیر و جوان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      این زمستان را بهاری کن عیان
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      ساقی ات را غرق کن در مهر تان 
      العجل یا مهدی صاحب زمان
      .............................................
      شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۲۱
      یا مهدی (عج)
      ادرکنی
      عالی بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹
      باعرض سلام
      شعرزیبا
      چیدمان زیبا
      قلم توانا
      همیشه برقرارباشید
      درود برشما شاعرواستاد گرامی
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0