جمعه ۲ آذر
غیرت شعری از نادر ملایی
از دفتر مثنوی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۵:۰۷ شماره ثبت ۷۹۴۹
بازدید : ۲۱۹۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب نادر ملایی
|
به یاد شهیدان همسنگرم رحیم حق بین و غلامرضا جعفری و تمامی شهدای دفاع مقدس
در آنروزی که عشق جانانمان بود
غم و مهر وطن در جانمان بود
در آندم که اقاقی مست در خواب
به پا کرده بنفشه ، رقص مهتاب
در آن طوفی که یاس احرام پوشید
به آزادی خاکش ، چشمه جوشید
به پاس مهر جاوید وطن باز
نموده بازی عشق ، گلشن راز
همان روزی که یاران با دلی ریش
نهادند بر زمین پیمانه خویش
همان روزی که با غیرت خروشید
دلاور شیر ما زان باده نوشید
زخون لاله ها دشت پر از یاس
سپهر آسمان رنگین ، ز احساس
بپا می دارد او در صبح ایمان
درفش کاویان بر ملک ایران
نوید صبح آزادی نشانش
بخواند مرغ خوشخوان از لبانش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.