جمعه ۲ آذر
آفت جان شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۶ شماره ثبت ۷۹۱۴۷
بازدید : ۲۴۰ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
جانانه جا خوش کرده ای دیوانه دلخوش کرده ای؟
گفتی طبیبی آمدی ما را تو ناخوش کرده ای!
اول تو مهمانم شدی زیبای پنهانم شدی
ماندی چو صاحبخانه ای وآفت جانم شدی
راز ونیازم بودی و مهر نمازم بودی و
دیدی که سر برسجده ام کافر به ایمانم شدی
صد قصه گفتی از پریدن در هوای عاشقی
تا باورم شد قصه ات ،دربان زندانم شدی
بعدتو هر ناخوانده ای اینجا ندارد خانه ای
من در گریزم از تو و حالا تو حیرانم شدی!!!
|
نقدها و نظرات
|
درود بسيار استاد گرامی سپاسگزارم از شما🙏🙏🙏 | |
|
درود استاد گرامی بسیار سپاسگزارم از شما🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود