دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمد حسن زاده چلچله
آخرین اشعار ناب محمد حسن زاده چلچله
|
درخت و تبر
من آن درختِ سبزم
تو یک تَبر به دستی
من آن آهویِ دشتم
تو یک پلنگ زخمی
من آن قلب پر از مهر
تویی آن قلبِ سنگی
من آن پروانهْ دورت
تویی آن شمعِ اَشکین
منم حسرت، منم آه
تو آن ماهِ مُطلّا
من آن تصویر تَهِ چاه
ز تو اِی ماهِ زیبا
من آن ماهی که غرقم
تو اقیانوس و دریا
من آن گنجشک پروازی
تو آن آبیِ بیهمتا
منم آینه، تویی نور
که بینورت سیاهم
منم قالی، تویی نقش
که بی تو، پشم و بافَم
تو آن سبزینه یَشمی
که بر تاجَم نشستی
من آن جام بلورم
تو تلخی ارغوانی
منم مجنون کوهها
تو آن لیلی بددین
من آن آواره در دشت
تو آن آسوده در خواب
منم تشنه چو صحرا
تو مخفی در قناتی
منم چشمه ز اشکها
زِ اَشکِ من تو شادی
بیا این اشکِ خونینم نثارت
چو یک جرعه شرابِ ارغوانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.