شنبه ۳ آذر
به سادگی عشق شعری از موسی حسین پور
از دفتر سیگار خاموش نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۷۸۸۷۶
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب موسی حسین پور
|
عاشقت شدم
صاف و ساده
اما
از قضا جیبم خالی بود و دلم داغ
سرم هم در هوا ملق میزد
عاشقت شدم
بی پول بی هوس بی ماشین بی خانه
میبینی چقدر ساده
مرا ببخش که عاشقت شدم
حین این همه نداری
مرا ببخش که فراموشت نکرده ام
طی این سال ها
مرا ببخش که گفتمت رازم را
و نشنیدی
مرا ببخش
غلط کردم و گ.. و تمامی حروف الفبا را خوردم
با جیب خالی نمیتوان به جنگ این دنیا رفت
خدایا
گناهکارم
عاشق شدن بد گناهیست
و بد تاوانی دارد
اکنون میفهمم این راز را اما چه کنم
عاشقت هستم
و کماکان جیبم سوراخ سوراخ
و تویی که دیگر
نیستی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود
مبین مشکلات جامعه
عیدتان مبارک