جمعه ۲ آذر
دلم میخواد .... شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲ شماره ثبت ۷۸۵۶۸
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
دلم آغوش گرمه تو رومیخواد
هوای خونمون ابری و سردِ
ببین اشکای رویه گونه هامو
ببین این اشکها،اشک یه مرد
تو میری و لبم لبریز آهه
جلویه پایه من تنها یه راهه
همون راهی که پایانش یه تصویر
از عشق برکه ی آبی به ماهه
من از این فاصله بیزارم ای کاش
یه روزی تویه رویام پا بزاری
سرم رو رویه زانوهات بزارم
تو دست از رویه موهام برنداری
میدونم عاشقی رو خوب میدونی
میدونم تا ابد با من میمونی
میدونی با توام، باور کن آره
تو که شعر منو داری میخونی!
یکشنبه۰۵/۰۸/۹۸
ساعت:۱۹:۳۳
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام برشما
ترانه ی زیبایی بود