پنجشنبه ۱ آذر
چکار ماه شعری از علی معصومی
از دفتر مثنوی های کبود نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۷۸۲۴۴
بازدید : ۵۷۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
تو ای آهو رها کن پهنه ی سبز بیابان را
که برشویی غبار صحن سلطان خراسان را
بگو با ضامن آهو یکا یک آنچه می بینی
حدیث دردمندی های دلهای پریشان را
ز هر نقاره ای امشب صدای ناله می پیچد
ببین در آسمان صوتِ غم افزای غریبان را
من امشب آسمانی پر شرار از درد می بینم
که سنگ از کینه میریزد چکاد ماه تابان را
به زهر کینه می سوزد گلی از گلشن طاها
ببین در شعله های غم اساس دین و ایمان را
به هر گلدسته ای گویا طواف ناله میخواند
تماشا کن کبوتر چاهیِ سر در گریبان را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
ایام تسلیت