سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        آرایشِ غمگین

        شعری از

        مبینا معدنی

        از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۷۸۱۵۰
          بازدید : ۳۹۳   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مبینا معدنی

        سيگاري بده ؛دو سه نخ نارنجي ما دودي اش كنيم....
        موهايم را بدم؟ شاخه اي بنفش توقيچي اش كني؟
        ديده و نديده ،من ديگر پاكت به پاكت سوخته ام....
        كودكي هايم را با مداد هاي سياه به پيشاني ام غمگين دوخته اند...
        بارانِ غم و ترست به سيماي بي حس من است....
        اين غمگين ترين حالت بسيار خوشحال شدن است....
        بيا و كمي ليچار هاي دوزاري هوارِ بغضم بكن...
        سرم داد بزن ؛ فحش ناموس و اب و اجداد بارم بكن...
        ليواني بده ،كمي الكل باش !مهمانِ هر شبهء گلويم شو
        نخ هام را كام كن؛كمي پايهء مهماني بغض هايم باش..
         بگذار با اشتياق تمامي پشتِ بام ها را حرص وار؛بدوَم
        با لباسي بنفش ، اتوبان ها را با اخرين 
        سرعت ببرم...
        تسليم نشو،بايستي به خود برگردم 
        براي تامين اغوشِ تو و مادرم به دنيايم برگردم...
        ارزو كن نميرم؛دوام عمر تو شوم
        شاعر شوم، داروي تدريبي مرگ تو شوم...
        بگذار كمي محبت بارِ اين تنِ بيچاره ام كنم 
        خودم را اغوش؛مشت حوالِ گونه هاي بيچاره ام كنم
        كبودرنگ و بنفش ارايش غمگين برايت ميكنم...
        پس ميدهند؛باران را من برايت بهانه ميكنم...
        بيا و كمي پايهء غمگين بودنم باش
        شادي را بريز دور 
        و پاكت بعدي را مهمانم باش....
        مبینا معدنی ۱۶ ساله ، تهران
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۸
        درود بانو خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0