دوشنبه ۵ آذر
ماه شب هجران شعری از سبحان شایسته (روسیاه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۷۸۰۵۶
بازدید : ۷۰۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سبحان شایسته (روسیاه)
آخرین اشعار ناب سبحان شایسته (روسیاه)
|
ای ماه شب هجران در گرد فلک گردان
دنبال تو میگردم فرزند شه ایران
با یاد تو بیتابم ای نور تو مهتابم
افسوس که در خوابم ای بر عملم گریان
هم نام مرا دانی هم فکر مرا خوانی
هم جسم مرا جانی ای آینهٔ قرآن
گویند که صدها سال در غیبت کبرایی
از چشم گنه کارم باشی همه جا پنهان
سرباز رهت مهدی شیران بلوچستان
مردان یل مشهد،شیراز و قم و گرگان
اندر طلب یاریم افسوس که بیماریم
ممهور گنه کاریم ای بر سر ما سامان
آخر برسد آقا این غیبت کبرایت
ای جان به لبت دنیا ای در طلبت میغان
#روسیاه
سبحان شایسته
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از نقدتان منظور بنده از شاه ایران،شاه خراسان امام رضا بوده شاید هم بدلیل اینکه منظور روشن نیست نباید میبوده بله موافقم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اللهم عجل لولیک الفرج
درودبرشما زیبابود
فقط مصراع دوم شعرمعنیشودرک نکردم ودرست هم نیست به نظرم
دنبال تومی گردم فرزندشه ایران!
کی فرزندشاه ایرانه؟!
آوردن هرتشبیهی درست نیست برای تعریف ازامام زمان
نمیدونم شایدم من معنی بیتونفهمیدم!