سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        گنه

        شعری از

        فاطمه گودرزی

        از دفتر گلگز نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۵ شماره ثبت ۷۷۴۱۹
          بازدید : ۴۸۸   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه گودرزی

        چه گویم از غم دنیا که بی حاصل شده حالم
        غریبستان شده دنیا ودر توشه گنه کارم
        نشد هرگز بدون عشق پیمودن ره دنیا
        چه پر خارست ره دنیاو پایی در گنه دارم
        چه آشی پخته خدایی که آتش را مجیا کرد
        سحر پاشیده به روزم پرهیز از نمک دارم
        به جا افتادن آشی زمان بگذشت از دستم
        نمک نشناس خدایم و بازی با نمک کارم
        فاطمه گودرزی (GOLGAZ)
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۵
        درود بانو خندانک
        فاطمه گودرزی
        فاطمه گودرزی
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۹
        سپاس استاد خندانک
        ارسال پاسخ
        اعظم قارلقی
        شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲
        درود بانو
        خندانک خندانک خندانک
        فاطمه گودرزی
        فاطمه گودرزی
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۰
        ممنونم خندانک
        ارسال پاسخ
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۵
        درود مهربانوی مهربان
        بسیار زیبا بود
        فاطمه گودرزی
        فاطمه گودرزی
        دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۰
        سپاس خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        سعید فلاحی
        سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۳:۴۲
        - بی تو:
        منم بی تو خزان زرد رنگی
        نمانده از من هیچ شوخی و شنگی
        که کرده غصه ات قلبم را زنجیر
        میان سینه ام نشسته تنگی
        سعید فلاحی
        سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۳:۴۲
        درود و احینت
        خندانک
        فاطمه گودرزی
        سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0