جمعه ۲ آذر
یار دبستانی شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۷۷۲۱۷
بازدید : ۳۸۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
در غروبِ سرد و غمگین زمستانیِ من
در حضور ماه و مهتاب و پریشانیِ من
آن زمانکه آرزو بود مرا با تو تماشای غروب
رفتی و زخم زدی یار دبستانیِ من
یاورت بودم من و بودی تمام باورم
ساده بگذشتی تو از دریای طوفانی من
ای دریغ از سالها، بودم برایت بی دریغ
کوچ کردی از دل و این چشم بارانی من
عشق و شور نوجوانی بود و شوق زندگی
مهر عشقت تا ابد بر قلب و پیشانی من
خاطرات با تو بودن را نوشتم مو به مو
فاش شد در دفترم این رازِ پنهانی من
🍁🍁🍁🍁
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاس از توجه و مهرتان شاد و همیشگی باشید🙏🙏🙏 | |
|
درود سپاس بسیار از توجه ونگاه پرمهرتان پایدارو سلامت باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود