جمعه ۲ آذر
پاییز را دوست دارم شعری از علی حبیبی
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۷۷۱۶۶
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علی حبیبی
|
فقط چند روز تا فصل رنگ ها وقت مونده
موسیقی و راه رفتن روی برگ های خشک پیاده رو ...
آروم بالا کشیدن یقه کاپشن برای در امان موندن از شروع سوز پاییزی ...
ابرهای پر جنب و جوش و هوای بارونیه فصل زرد ...
صدای زنگ مدرسه و دلشوره دوران نوجوانی ...
باقالی ، لبووووو
سرده اما سرماش ماهارو به هم نزدیک میکنه تا گرم وجود هم بشیم ...
یادآور مرگه تا یادمون باشه هیچ چیز پایدار نیست و زندگی همین لحظه جاریه ...
تماشای رقص برگ های خشک از روی شاخه تا زمین ...
یارون و مسیر بی قانون قطره روی شیشه پنجره نیمه باز ...
عبور مواج بخار و دود از لوله بخاری پشت بام ...
عشق بازی قمری های پف کرده روی سیم برق خیابان ...
دستان گره خورده در جیب و سر های فرو رفته در گریبان ...
گرمای آتیش و بوی بی نظیر سیب زمینی ذغالی ...
پاییز و دوست دارم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود