پنجشنبه ۱ آذر
یلدا شعری از نیلوفر دائمی (نیل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۷۷۱۴۷
بازدید : ۷۴۹ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر نیلوفر دائمی (نیل)
آخرین اشعار ناب نیلوفر دائمی (نیل)
|
یلدای من از جایی شروع شد
که به چشمانم نگریستی
همانقدر طولانی
همانقدر عمیق
که تا یلدای سال بعد چله گرفتم برای رسیدن
به چشمهایی که نوید روشنی داد
برای قهوه ای پدرسوخته چشمانی که
از آن شب هر چشمی را به جستجوی چشمانش
گشتم و گشتم و نبود
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد گرامی مانا باشید به مهر | |
|
درود بر شاعر ارجمند جناب انصاری دزفولی بسیار ممنونم از لطف بی کرانتان در پناه حق | |
|
درود با بیت زیبای شهریار مزین نمودید صفحه مرا... سپاس فراوان مانا باشید | |
|
درود سپاس از مهرتان مانا باشید | |
|
سپاس دختر پاییز | |
|
درود بر شما سپاس از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود