جمعه ۲ آذر
چشمان تو شعری از علی ربیعی
از دفتر از کوچه ها تا سفر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۷۷۰۳۱
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی ربیعی
|
ای بدر کامل آسمان
ماه خوش خرام
ابرها یت را کناری بزن
ستاره هایت را فرابخوان
و مرا که از هلال ابرویت
در سینه ام نشانه ای ست -
منورکن!
تا از واهمه این همه تاریکی بگذرم
عقاب ها رفته اند
و قله ها !
آشیانه ستمگران است
پیچ ها و گردنه ها
نفرت ها و سرزنش ها
فرصت هوای آزاد را گرفته اند
من از آلوده گی جاده ها میایم
سفرهای نرسیده
مسافت های طی نشده
اما دوست دارم
برهنه پای!
پریشان
در ازدحام همه خیابانهای دنیا بگردم
و تنها
در باره چشمان تو گفتگو کنم
تهران علی ربیعی(ع-بهار)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود