پنجشنبه ۱ آذر
حمایت زینب شنیدنی است شعری از علی معصومی
از دفتر مثنوی های کبود نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۷۶۹۹۵
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
حمایت زینب شنیدنی است
با ساربان حکایت زینب شنیدنی است
از نیزه ها روایت زینب شنیدنی است
بر طعنه های مردم بازار و شهر شام
با فاطمه شکایت زینب شنیدنی است
کی می رسد بمقصد خود کاروان غم؟
فریاد بی نهایت زینب شنیدنی است
با ارغوانترین لب و دندان و خیزران
شیوا ترین کنایت زینب شنیدنی است
در مجلس تلاوت قرآن و طشت زر
گلواژه های آیت زینب شنیدنی است
از کودکان و خیل اسیران شاه دین
آوازه ی حمایت زینب شنیدنی است
در پیچ و تاب نهضت خونین کربلا
نیکو ترین سعایت زینب شنیدنی است
معصومی آنچه را که عیان شد به روزگار
چون مادرش درایت زینب شنیدنی است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود
دستمریزاد
اجرتان با بی بی دو عالم