جمعه ۲ آذر
خورشت قیمه شعری از علی روح افزا
از دفتر دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۷۶۸۸۵
بازدید : ۹۷۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علی روح افزا
|
پیراهنِ مشکیِ عزا پوشیدیم
در هیئت و دسته ها کمی کوشیدیم
از حرصِ گرفتنِ غذای نذری...
مانندِ خورشتِ قیمه می جوشیدیم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استاد استکی (چشمه) شاعر گرانقدر ، از حضورتان بینهایت سپاسگزارم شما بزرگوارید و هر نقدی داشته باشید با کمال میل پذیرا هستم و اینجا بودنم برای آموختن از اساتیدی چون شماست پاینده باشید مهربان .......... | |
|
سلام جناب طهماسبی ممنون حضور حضرتعالی هستم پاینده باشید......... | |
|
درود بر شما جناب میناآباد شاعر گرانقدر
از حضور و ابراز لطف شما بینهایت سپاسگزارم
پاینده باشید به مهر......... | |
|
درود بر شما شاعر بزرگوار
جناب انصاری گرانقدر ، از حضور و ابراز لطفتان بینهایت ممنونم
در پناه حق ....... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
جسارتا با مفهوم آن موافق نیستم