جمعه ۲ آذر
زندانبان شعری از انیس دارم
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ۰۳:۱۰ شماره ثبت ۷۶۸۷۰
بازدید : ۵۸۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب انیس دارم
|
من ب هر دری میزنم برای بازنشدن
برای نرفتنت
من برای زندانیه تو شدن خودم را از بند خویش ازاد کردم
ب زندان تو امدم
دری را بر خود قفل زدم و تورا زندان بان خویش کردم
من ب زندان بانیه تو و زندانیه خود شادم
من آن پرنده ای ک با اواز تو
ب بام نشست و به شانه هایت پناه آوردم
و سالها با نوای دلت زندگی کرد
پرواز فراموش کردم و
و دلم زندان شد ب شانه هایت ب نوای قلبت
و
کنار لبخندت جان دادم ...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از شما | |
|
اختیار دارید ماشاگردی میکنیم | |
|
درود خدمت شما | |
|
سپاس از نگاه زیباتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود