جمعه ۲ آذر
دچارِ خویش شعری از انیس دارم
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۹ شماره ثبت ۷۶۹۶۶
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب انیس دارم
|
نشسته ام نگاه میکنم
ب پرنده ای ک بر شانه ات نشسته
مرا ب نوای خویش دچار میکنی
ب خویش نه !
ب اشیانه ی گرمِ اغوشت نگاه میکنم
پرنده را دچار آغوش خود کرده ای
ب خویش نه!
ب رقص گندم نگاه میکنم
ب ساز غمت نگاه میکنم
ب شعر هایی ک مُهر از سر راز بر میدارند نگاه میکنم
ب خویش نه !
من تورا نگاه میکنم
ب خویش نه !
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از شما زیبایی از نگاه شماست در پناه خدا | |
|
امان از داغ کهنه ای که سر باز کند... موفق و شادباشید در پناه خدا | |
|
سپاس از نگاه پر مهر و زیبات عزیزم موفقیت دوچندان برای شما | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود