جمعه ۲ آذر
درخت کهن شعری از انیس دارم
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۲ شماره ثبت ۷۷۸۰۷
بازدید : ۳۶۹ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب انیس دارم
|
زیر سایه ام نشستی
با اشک نگاهت
ب گمانت ریشه هایم را حیات دادی
و نمیدانستی
وقتی ک میرفتی حیاتم را با خودت میبردی
نمیدانستی این دِه کوچک ،تنها درخت سبز کوهنش منم
نمیدانستی
اگر میدانستی
این ده را ب تباهی رها نمیکردی
زیر سایه ام نشستی مرا ب اشک نه، به تکیه دادنت حیاتم دادی، عادتم دادی
من ب بودن هرروزه ات
ب دردودلت ب گمان نبودن کسی
من با اب باران زندگی میکردم با هوا تنفس!
امدی
با تکیه دادنت ، با اشک غم و شوقت با تنفست حیاتم دگرگون کرد یو
رفتی
رفتنت توصیفی بیش از این نخواهدداشت
رفتنت خودش دیوان ها غم است برای سکوت کردن و اشک ریختن....
اصلا چرا امدی؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر تو نوریست
چون قرص هاه
که در شب شود
فانوس را ه