جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر رسول رشیدی راد(مجتبی)
آخرین اشعار ناب رسول رشیدی راد(مجتبی)
|
تاول نشمرده
ناز من را که دلی افسرده دارم می خری.
روی گونه اشکِ دُرده دُرده دارم می خری.
دختری سر زنده بودم، تا که بودی در برم.
در خیالم خاطراتی مرده دارم می خری.
معجری گلدار، از خون لخته ها، در زیرِ آن.
خرمنِ یاسی، ولی پژمرده دارم می خری.
در پیِ مرکب دویدم روی بال خارها.
زخم های تاولی نشمرده دارم می خری.
گرچه زهرای سه ساله، هستم از سیلی پدر.
صورتی کبود و سال خورده دارم می خری.
پیکری بی جان شده از بوسه های کعبِ نی.
در خرابه بر اجل نسپرده دارم می خری.
رسول رشیدی راد(مجتبی)
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود خدمت شما دوست گرانقدر ممنون از لطف و حسن توجه شما زنده باشید | |
|
با سلام و درود خدمت شما ممنون از لطف شما زنده باشید | |
|
با سلام و درود خدمت شما سرکار خانم حسینی ممنون از لطفتون زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اجرتان با صاحب این ایام و دستمریزاد بزرگوار