جمعه ۲ آذر
حصار شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۳۲ شماره ثبت ۷۶۴۰۱
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
از چه یارِ بی وفاچشم انتظارم کرده است
اینچنین مجنونـ وخوار و بیقرارم کرده است
بارالها گو گناه من در این دنیا چه بود
بره آهویی رها بودم شکارم کرده است
شدزهجران رخش عمرم تباه وسـوختم
ازچه رو من را حقیر و در حصارم کرده است
خسته ام ازاین حصار تنگ و سختِ بی کسی
او مرا هرلحظه تبدار ونزارم کرده است
گرچه من هستم هنوز دراین عالم ولی
مرگ من را نقشی بر سنگ مزارم کرده است
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را درود شاعر بزرگوار
سپاس از نگاه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز
متشکرم از لطفتون عید شما هم مبارک 🍃🌺🍃🌺
| |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر
ممنونم از توجه تون
عید شما هم مبارک 🍃🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر
متشکرم از نگاه زیبا و پرمهرتون
با ارزوی بهترینها برای شما مهربانوی گرامی
همیشه شاد و تندرست باشید 🌺🍃🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
شاگرد نوازی میفرمائید بزرگوار
ممنونم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون
دوست عزیز و ارجمند
پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺🍃 | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر
متشکرم از توجه تون دوست عزیز 🌺🍃🌺🍃 | |
|
عرض ارادت شاعر گرانقدر
سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون
دوست بزرگوارم این عید فرخنده برشما هم مبارک
پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺🍃
| |
|
درود بر شما بزرگوار
ممنونم از اطلاع رسانیتون
🌺🍃🌺🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود
عید غدیر مبارک