جمعه ۲ آذر
فراق یار شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۲۹ شماره ثبت ۷۶۲۰۸
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
امشب شده ام مست غریبانه بگریم
درخلوت خود با می و پیمانه بگریم
ازهجر تو من گوشه نشینم به خرابات
سرگشته ز خود با دل دیوانه بگریم
هرشب منم و قاب تو و خاطره هایت
با یاد رخت بر در میخانه بگریم
در این دل پردرد بسی قصه زیاد است
من بر دل پر غُصه ی ویرانه بگریم
آواره ز عشقت شدم و خانه بدوشم
بگذار بر این عاشق بی خانه بگریم
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
سپاس از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمند 🌺🍃🌺🍃 | |
|
متشکرم از توجه تون
شاعر بزرگوار 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر
سپاسگزارم از توجه و حضور گرمتان 🌺🍃🌺🍃 | |
|
مهرتان را درود شاعره گرانقدر
ممنونم از نگاه زیبا و پرمهرتون بزرگوار پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺🍃
| |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر سپاسگزارم از توجه و حضور همیشه گرمتون 🌺🍃🌺🍃 | |
|
زنده باشید به مهر شاعر زیبا قلم
ممنونم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمند پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود