يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
سایت شعر ناب تجربه یک انقلاب است
تجربه سالها مرارت و بوی گلاب است
رو به اقیانوس گشته با قایق کوچکش
اما رسته از طوفان و منجلاب است
بنازم حکمتت ای نازنین پرودگار
که در اعماق هر فرد هزاران باتلاق است
قلم زرین از آسمان هزاران اطلاق*
کتاب آفرینش را رهنما برما اتلال*
ملحق> گر بشکند بدیع* و جابر* و خلاق است.
جابر. [ ب ِ ] (ع ص ) شکسته بند. || ستمگر. ستمکار. (منتهی الارب ).
اطلاق=(آنندراج ). اطلاق دست کسی بخیر؛ گشادن آن بنیکی
اتلال . [ اِ ] (ع مص ) راست ایستادن . || چکانیدن . (منتهی الارب ). || بستن و کشیدن چهارپا.
بدیع. [ ب َ ] (ع ص ) نو بیرون آورنده . (ناظم الاطباء). نو بیرون آورنده نه بر مثالی . (منتهی الارب ) (آنندراج ).
بداهه ساعت 1/55 دقیقه شب تاریخ 28/7/2012 دانمارک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.