شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
این منم در انتهای کوچه ی دلواپسی
مثل یک سایه که بر دیوارها افتاده است
هیچکس هرگز سراغم را نمیگیرد دگر
مرگ در چشمان من یک اتفاق ساده است
قلب من آبستن فریادهایی خفته است
پیچک حسرت ز دستم رو به بالا می رود
خواب میبینم کسی می آید اما ای دریغ
هر کسی می آید اینجا بی محابا میرود
خسته ام دیگر از این امیدواری های پوچ
عنکبوت از چشمهایم باز آویزان شده
کوچه هم دارد مرا از خاک خود پس میزند
زندگی اینجا برایم درد بی درمان شده
در دلم اما هزاران آرزوی کوچک است
یک شب نورانی از این کوچه تنها میروم
عنکبوت و پیچکم را زیر پا له میکنم
من از این کابوس بد تا شهر رویا میروم.
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
|
درود بر شما🌷🌷🌷 قدردان حضور ارزشمندتان هستم🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یک شب نورانی از این کوچه تنها میروم
عنکبوت و پیچکم را زیر پا له میکنم
من از این کابوس بد تا شهر رویا میروم
درود نازنینم
پراحساس و زیبا
زنده باشید به مهر
لایک