جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
آخرین اشعار ناب محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
|
*من ڪه دائم سوی تو دل را به دریا می زنم*
*پیش تو پایش بیفتد قید دنیــا می زنــم*
*ڪعبه ای در سینه ام دارم عبادتگاه توست*
*سوی ڪعبه می نشینم، ساز زیبـا می زنم*
*گر بیندازی نگاهی بر لبِ تب ڪــرده ام*
*گرچه تب دارم،ولی،من بوسه بر پا می زنم*
*گر ڪه بیرونم کنند، ســوی همــه میخــانــه ها*
*مسجدی می سازم و خود را ملڪ جا می زنم*
*اینڪه روزی سنجش اعمال من با عشق توست*
*سخت تر می خواهمت،لبخند به دنیا می زنم*
*من ڪسی را می شناسم در قیامت ای علـی*
*ترڪ دنیا می ڪنم،دل سوی عقبا می زنــم*
#علی-مهدوی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض درود محضر استاد گرامی از حضور و معیت شما استاد بزرگوار سپاسمندم 🌺🌹🌹🌷 | |
|
سلام و عرض ادب استاد گرامی از معیت شما سپاسمندم 🌺🌹 | |
|
سلام و عرض ادب محضر استاد گرامی تشکر از حضور وهمراهی 🌺🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب محضر استاد گرامی از معیت شما متشکرم 🌷🌹🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود