يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
۱
سایه ات را
باران شُست
تئوری توطئه ی ابر
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد علیرضا خان حکیم مهرتان را قدر دانم سلام
| |
|
استاد بزرگوار حضرت استکی عذر تقصیر برای تاخیر به حضور ارزشمند سرکار. قدم رنجه فرمودین مهرت برجان سلام
| |
|
ماه بانو موژان مهرت را می ستایم سلام | |
|
شوکران شعری و همایون روزگار سلام برجناب طهماسبی عزیزم متشکر
| |
|
استاد اندیشه گرا جنابشاهرخ خان عذر تقصیر برای تاخیر د رپاسخ به اطف عالی سرکار... سلام
| |
|
حضورتان موجب غنای شعر می شود با سپاس ازمهرت سلام
| |
|
شاعر فرهمند عزیزمان جناب کریمی مهرت برجا سلام
| |
|
مهربان شاعر جناب بهرام خان مهرت ماندگار سلام | |
|
مهرت بر جان شاعربزرگوا سلام
| |
|
شاعر فرزانه جناب مجید ساری شعرزیبایت را خواندم خوشحالم که سپید سرایانی چونان شما هار دارم
سایه ات را ابر کشت در مسیر آسمان برای بیعت با خورشید رهسپار گشتی . . .
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا