جمعه ۲ آذر
جواب شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۷۴۷۱۶
بازدید : ۸۴۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
می خواهم کمی بخوابم
در این روزهای غریب
در این شب های بی نصیب
وقت خورشید پرستیدن نیست
وقت ماه طلب کردن نیست
وقت بستن چشم است
به روی ستارۂ چشمک زن
لطفا کمی سکوت
لطفا کمی خموش
خواب پشت پلک من ایستاده منتظر
دیگر مجال مقال نیست
از پلک های خستۂ من
هیچ چیزی محال نیست
پشت پلک های بستۂ یک مجنون
هیچ چیزی جز خیال نیست
خیال خال زیبایی
به روی گونۂ لیلایی
خیال شهد لبهای شیرینی
که شهرۂ شهر است
خیال رنگ گیسوی مشکینی
که رنگ باخته در پس رنگ
خیال چشم سیاه و شهلایی
خیال یک خیال،با مزۂ وصال
مانده ام بین خواب و بیداری
هر دو حالم خراب میخواهند
بعد از آن بهر این حال خراب
از دلم جواب میخواهند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.