جمعه ۲۵ آبان
ای شهر، مرا به خاطراتت بسپار شعری از رضا چیرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۷۴۳۹۷
بازدید : ۲۸۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
عید است ولی دلم چه غمگین شده است
بر جملهی کائنات، بدبین شده است
از سفرهی خالیِ همین مردم شهر
تا میوهی فاخری که گلچین شده است
ای بخت ز لطف بیکرانت ممنون
کین پشت، همیشه تاابد زین شده است
عید است ولی در انزجار از خویشم
از این قلمی که زهرآگین شده است
با پای پیاده این خیابان بلند
در هر قدمش چه شوم و نفرین شده است
با کودک کار، این حوالی هر شب
چشمان همه به گریه آذین شده است
آن چهره که مات میشد از او خورشید
چندیست که پر چروک و پُرچین شده است
ای شهر، مرا به خاطراتت بسپار
با صورت زردی که نمادین شده است
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از بنده نوازی شما بسیار ممنون 🙏🙏🙏🙏 | |
|
ممنونم استاد عزیز. سپاسگزارم🙏🙏🙏 | |
|
درود فراوان بر شما دوست گرامی 🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست