بنام خدا
.
به عرض اساتید محترم و دوستان بزرگوارم می رسانم
دوستی دارم بسیار به ورزش فوتبال علاقه مند است و پیشنهادی داد که شعری برای تیم محبوبش بسرایم
لذا بنده هم اطاعت امر کردم و این غزل را سرودم . و با احترام
هدیه میکنم به دوستداران این تیم خصوصا جوانان امیدوارم مورد پسند قرار گیرد
.
( پرسپولیس قهرمان )
.
تک ستاره، شیرسرخِ بی اَمانم
سرخ جامه، همچو ماهِ آسمانم
.
من مدالِ زرنشانم کشورم را
بی بدیلم، بی نظیرم، قهرمانم
.
چون پلنگی برحریفانم بتازم
تور هر دروازه ای را گل نشانم
.
مقتدایی چون علی دارم به میدان
پوریایی مکتب هستم ، پهلوانم
.
آسمان با بازی من رنگِ خون شد
بر حریفان همچو تیری در کمانم
.
ریشه در تاریخ دارم، پرسپولیسم
افتخاراتم نه ایران، درجهانم
.
ای بنازم بر کلانی سر طلایی
با علی پروین به دنیا جاودانم
.
شیرهایی چون علی دایی به حمله
سرو قامت این چنینَم، آنچنانم
.
در دفاعم کوهِ غیرت باقری شد
وصفِ او نتوان نوشت، قاصر زبانم
.
در فرانسه تورِ اِمریکا هدف شد
وان فرارِ مهدوی کی یا جوانم
.
زاید آن گلهایِ هَتریکش به کامم
شهد شیرینِ عسل داده نشانم
.
با برانکو جام جم سر برده ایم ما
جامهای قهرمانی، تو أمانم
.
خون جگر گشتیم ما از هجرِ هادی
پُر نشـد جایِ یـَلِ مازنـدرانـم
.
گر که پوشیدی جوان این پیرَهن را
پاس داری کن بهایش را بدانم
.
شاعر : حبیب رضائی رازلیقی
بسیار زیبا و جالب بود