((یا علی گفتیم و عشق آغاز شد))
باز هم قرآن بهرویم باز شد
با قد بی بی عالم فاطمه
با سیاه چادرش دل ساز شد
با جگر پاره، حسن ،ابن علی
تشت خونین شوق این پرواز شد
با سر از تن جدای بی بدن
با حسین بن علی اعجاز شد
از حسین فاطمه خونی برفت
عالم از دردش ز درد آغاز شد
از بنی هاشم فقط یک ماه ماند
قرص ماه هاشمی جانباز شد
جامه را باید درید از این بلا
بی بی عالم کهرویش باز شد
محرمان را یک به یک در خون بدید
جان عالم بی حسین غمساز شد
این شعر تقریبا چهار سال پیش نوشته شده گفتم بهانه ای باشه از دوستان بخوام تو این شب و روزهای عزیز واسه هم دعا کنن کنارش واسه منم دعا کنن.
دعا کنیم واسه فرج امام عزیزمون که شاید اگه بود دیگه نیازی نبود دعا کنیم دعا کنیم واسه مریضهایی که جیبشون از داشتن خالیه کوچکترین مشکلشون مشکل مالیه دعا کنیم واسه بچه های یتیم که بهترین هدیه بهشون خوشحالیه دعا کنیم واسه زندانی های بی گناه که دیدن زن و بچه شون رویا شده و پرواز کردن روحشون تو آزادی شده آرزو دعا کنیم واسه اونایی که غصه هاشون دیوار قلبشونو پاره کرده و خون قلب تیکه تیکه شدشون از گوشه قلبشون جاریه.دعا کنیم واسه هم واسه فقدان محبت که جاش داغ شده تو قلبامون دعا کنیم واسه لبخند دعا کنیم واسه هر کی که دلش دعا میخواد دلش استجابت میخواد.
التماس دعا
بنده ی کمترین
شعله
مطلع تضمین نیست؟