جمعه ۱۸ آبان
رمضان من! شعری از حامد(شاعر بدخط)
از دفتر چشمانت آرزوست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ شماره ثبت ۷۳۷۵۰
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حامد(شاعر بدخط)
آخرین اشعار ناب حامد(شاعر بدخط)
|
-من سحر بیدار میشوم
اما نه با آلارم گوشی
بلکه
با آوای خنده های تو
-من تلاوت میکنم
اما نه آیه های قرآن را
بلکه
آیه آیه چشمت را
-من عبادت میکنم
اما نه در محراب مسجد
بلکه
در محراب آغوشت غرق میشوم
آن هم در خلسه ی عبادت
-من شب قدر را درمی یابم
اما نه با ربنا، نه با دعا
بلکه
با غزل آن هم برای تو
-من افطار میکنم
اما نه با خرما ، نه با آب
بلکه
با بوسه از لب های تو
-آری!
من رمضان را اینچنین دوست دارم
باتو
باتو
باتو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود