يکشنبه ۴ آذر
... بهتر شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۷۳۶۵۵
بازدید : ۸۶۸ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
به سر چادر که داری محترم تر، خوب تر، بهتر
نگاهت را بگیر از دیگران، محجوب تر، بهتر
اگر دل دلبر و دیوانه ای با دیگران هرگز،...
ولی با من مباش این گونه، پر آشوب تر، بهتر
چه گیرا، از شراب ناب چشمانت، بده جامی
شرابی رنگ و مخمورست و چون مرغوب تر، بهتر
به لب افتاده تب، از کام شیرین و عسل ریزت
بیا نزدیک تا یک بوسه، چون مرطوب تر، بهتر
به پای عهد و پیمانم نشستم صبح و ظهر و شب
نوشتم دوستت دارم، شود مکتوب تر، بهتر...
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود ارادت جناب استکی عزیز سپاس فراوان | |
|
درود بر شما مهربانو غیبی پور سپاسگزارم | |
|
درود بر شما مهربانو جلیلی گرامی دانش آموزم سپاس فراوان | |
|
درود ارادت جناب رفیعی عزیز سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
درود بر شما جناب اسماعیل وندی سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
درودتان باد استاد انصاری گرامی سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شیرین بود