سه شنبه ۱۵ آبان
به یاد تو شعری از بهرام سپهریان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۷۳۶۲۴
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بهرام سپهریان
|
به یاد تو ؛
تنم آوار میشود
برستونِ قامتم
به یاد تو ؛
شعر از قلمم میبارد
چون، فواره آتش
قلبم می لرزد چون
جوجه گنجشکی
مانده در برف
به یاد تو ؛
برلبانم خشک میشود خنده
چون مکثِ خورشید
به یاد تو ؛
ستاره از چشمم میبارد
چون جویبار در دل سنگ
یادت مرا بغل میکند
چون طفل گریخته از ترس
به آغوش مادر ....
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز ممنونم از لطفتون ، مانا باشی | |
|
سلام استاد عزیز ممنونم از لطفتون ، مانا باشی | |
|
سلام استاد عزیز ممنونم از لطفتون ، مانا باشی | |
|
سلام استاد عزیز ممنونم از لطفتون ، مانا باشی | |
|
سلام استاد عزیز ممنونم از لطفتون ، مانا باشی | |
|
سلام استاد عزیز ممنونم از لطفتون ، مانا باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود