سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        از تو ممنونم

        شعری از

        پیمان بهجتی

        از دفتر هیچ در هیچ نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۵۴ شماره ثبت ۷۳۵۹۸
          بازدید : ۴۳۸   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر پیمان بهجتی

        دلبرِ نامهربان از تو ممنونم
        حالا که فکر میکنم رفتنت آنقدرها هم بد نبود
        درست است رفتن‌ها همیشه با درد همراه است
        دردی به وسعت تمام لحظه‌های خوش
        اما در نبودت من قوی شده‌ام، دیگر از دردها باکی نیست
        حتما می‌دانی که هرگاه غرقِ درد شوی، بعد از مدتی سِر میشوی
        مرحله‌ی بی‌حسی را که رد کردی انتخاب با توست
        یا سالیان سال با همان زخمِ کهنه بسوز و دم نزن
        یا قوی‌تر از قبل بایست، بِشکُف و از نو شکوفه بزن
        شاد باش، شادی کن
        خط قرمزها را پاک کن و عاشق شو
        بگذار عاشقت شوند، چه اشکال دارد؟
        یارِ زخم زده از تو ممنونم
        رفتنت راه را برای این منِ جدید باز کرد
        راه برای رشد کردن، بزرگ شدن، دیدن و دیده شدن
        از تو ممنونم...
        #پیمان_بهجتی
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۲۶
        درود بزرگوار
        زیبا و جالب بود خندانک
        فاطمه غیبی پور
        شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۱
        یارِ زخم زده از تو ممنونم
        رفتنت راه را برای این منِ جدید باز کرد
        راه برای رشد کردن، بزرگ شدن، دیدن و دیده شدن
        از تو ممنونم...

        درود....درس جدیدی آموختم ازاین دلنوشته ی زیبا...
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۰۷
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0