چهل ساله ما سخت عاشق شدیم/
چهل ساله در عشق لایق شدیم/
چهل ساله چون کوه استاده ایم/
به هر مشکلی بوده فائق شدیم/
چهل ساله ما انقلابی شدیم/
به این شیوه مشتاق و شایق شدیم/
چهل ساله خون بی امان داده ایم/
به سرخی شبیه شقایق شدیم/
چهل ساله تحریم دنیا شدیم/
به این جنگ و این حربه حاذق شدیم/
چهل ساله مرگ ستم گفته ایم/
به مرگ ستمگر موافق شدیم/
چهل ساله در علم کاوشگریم/
مشاهیر غرب و مشارق شدیم/
چهل ساله در موشک نقطه زن/
به ابداع رسیدیم و خالق شدیم/
چهل ساله دور از چپ و راستیم/
به دور از خطوط و سلائق شدیم/
دموکراسی یاد جهان داده ایم/
در این فن چهل ساله ناطق شدیم/
چهل ساله دشمن که تحقیر شد/
به سرهای دشمن صواعق شدیم/
ستکبار وحشی زمینگیر شد/
همان دم که ما روی قایق شدیم/
ز داعش کمر ما شکستیم هان/
چو در ادلب و سمت لاذق شدیم/
فلسطین چو جان در بدنهای ماست/
چهل ساله با او معانق شدیم/
به غزه یمن یا که لبنان قسم/
چهل ساله جزو علائق شدیم/
ز ما سابقه گر که دشمن بخواد/
به استادگی پر سوابق شدیم/
به یک بیت دیگر سخنگو شویم/
که بیشک به عمق دقائق شدیم/
چهل ساله در عشق لایق شدیم/
چهل ساله ما سخت عاشق شدیم.
به مناسبت چهل سالگی انقلاب استکبار شکن و شیاطین شکن و پاسخی به نق زنهای بی بصیرت.
حماسی و زیبا بود