جمعه ۲۵ آبان
سپکو ۰۳ شعری از سعید فلاحی
از دفتر سپکو - بهار ۱۳۹۸ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۴۵ شماره ثبت ۷۳۰۵۷
بازدید : ۳۷۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
■ #دست
- برای دخترم، رها:
دستانت را به بابا میدهی
سرمست می شوم
دست از دنیا می کشم
■#دعا:
- برای سیل زدگان:
دعاهایمان
استجابتی نشد
خانه را آب برد
کدامین نوح
دست به دعا برده است
■ #ساخت
با وعده های تو ساختم
کاخ عشق ام را
چه میدانستم
این قصر
جواز ساخت نمی گیرد
■ #درد
دستانت با درد
نسبت عجیبی دارند
از لحظه نگرفتنشان
برای تو
سرم درد می کند
■ #پا
سالهاست پابنده تو مانده ام
دلم روشن است
روزی پا به زندگی ام می گذاری
#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان ممنون سپاسگذارم | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگذارم از دعای خیرتون | |
|
درودتان ممنون موفق و موید باشید | |
|
درودتان ممنون از شما بانو جان موفق و موید باشید | |
|
سلام و عرض ادب ممنون سپاسگذارم | |
|
درودتان ممنون از شما و سپاس برای دعای خیرتون سلامت و سعادتمند باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود ند