جمعه ۲ آذر
هیمهی تر شعری از فرهاد رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۷۲۹۲۴
بازدید : ۳۶۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب فرهاد رضایی
|
عرق خودکار را درمیآورم و مست!
بین خطوط موازی دفترم تلوتلو میخورم
ردپایی سپید ، بیوزنیم را نمایان میکند...
.
بیوزن تر از کلاغی سیاه رو
بیوزن تر از شعلهای زبان دراز
بی وزن تر از حبابی هستم ، در طوفان زندگیم...
.
اوج تقلای من فریادیست که از بیچارگی غرورم برمیخیزد
فریادی که در گوشهای پرده دریده خِجل میشود
.
آتش بزرگیست زندگی و انسانهای خشک...
آتش بزرگیست زندگی و شیرهی تَرها را بیرون میآورد.
آه که صفیر کشان میسوزم و میجوشم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگذارم امیدوارم همیشه زلال و جاری باشید | |
|
سپاس بانو | |
|
ممنون از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.