1- نورِ یادِ تو،
چراغِ خوابِ من...
****************
2-
بهارِ نرمِ آغوشم،
ز عطرِ تو
شده سرشار
********
3-خلوتِ تهرانِ من، دلتنگِ توست
کی بگیری دستِ احساسِ مرا
***********
4-
زخمه ی عشق تو
در دست بهار
می نوازد
گیسویِ احساسم
*************
5-نرگس ترین جوانه ام!
دلبرترین بهانه ام!
مهر تو آیه ی امید
بر شعر عاشقانه ام
*************
6-از زمزمه ی عطر تو بر لاله ی گوشم
شعر و قلم و واژه و تن، مستِ جنون است
******************
7-از میانِ باجه های انتظار
از نفسهای منِ دل بیقرار
ای بهارِ واژه های من
سلام...
*********
8-من از مهر تو روییدم،
بهارم از تو زیبا شد
********************
9-
چایی سبزِ غزلهای مرا
یادِ تو
شیرین کرد...
***************
10-در نسیمِ یادِ تو رقصیده دامانِ غزل
ای که چشمان تو بر کام غمم همچون عسل
تا صدای پای تو آوای دریا می شود
می پرد از ذهن من وزن و مفاعیل و فَعَل
***************
11-می نوازد عشقت
سازِ لبخندِ بهارانِ مرا
**********************
12-
روی تابِ عشقِ تو
دلواژه ها بی تاب شد
دخترِ احساس از رویای تو
بی خواب شد
چشمهایت، مطلعِ شعرِ نیایش، خوب من
باغِ آغوشت برایم بهترین محراب شد
**********************
13-
به وقتِ یادِ تو
ثانیه و آونگ
ردیف و نغمه و
قافیه و آهنگ
تعطیل است...
**********************
14-در غمِ سرد فلز
افتادم
من میانِ بغلِ رویایت...
************
15-
خستگی در می رود
با چایی رویایِ تو
مهناز نصیرپور
بسیار زیبا و کوناه بودند